Garantievoorwaarden

Dakine-Online biedt 2 jaar volledige fabrieksgarantie op je aankoop aan. Deze garantie is voorzien op schade aan ritsen, naden en onderstellen (koffers). De garantietermijn gaat in op de datum die op de factuur vermeld staat. Indien je een klacht hebt neem dat contact op met de klantenservice (klantenservice@dakine-online.nl) en leg uit wat je klacht is.

Zet de volgende info in de email:

  1. Kopie factuur
  2. Ordernummer
  3. Model
  4. Aantal duidelijke foto’s
  5. Een foto van het label aan de binnenkant van het artikel.

Indien de klacht wordt goedgekeurd voor garantie dien je het artikel terug te sturen naar:

Dakine-Online

Afd. Claims

Postbus 88

2660 AB Bergschenhoek 


Indien je het artikel niet naar bovenstaand adres terugstuurt worden er kosten (€6,95) in rekening gebracht. 

Het versturen van een vervangend artikel gebeurt op kosten van Dakine-Online.

Dakine-online neemt direct na ontvangst van je email je klacht in behandeling en binnen 4-5 werkdagen ontvang je bericht omtrent de status.