Klachten & Contact

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan bij voorkeur per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en trachten dit zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

 

Gegevens


Dakine-Online
Admiraal Lucashof 13 - 3115 HM Schiedam ( Bezoekers uitsluitend op afspraak)
Tel: 088 7867669 (bereikbaar op werkdagen van 11:00 tot 16:00)
Email: klantenservice@dakine-online.nl 
KvK-nummer: 66731607
BTW-nummer: NL856676688B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    ✔ Voor 23:30 besteld = morgen in huis!* ✔ Gratis verzending in NL en BE va. €25 ✔ Gratis ruilen en retour va. 30 euro ✔ Niet goed = Geld terug Hide