Klachten & Contact

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening, zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan bij voorkeur per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en trachten dit zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

 

Gegevens


Dakine-Online
Admiraal Lucashof 13 - 3115 HM Schiedam ( Bezoekers uitsluitend op afspraak)
Tel: 088 7867669
Email: klantenservice@dakine-online.nl 
KvK-nummer: 66731607
BTW-nummer: NL856676688B01

Na ontvangst van uw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Dakine-Online bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    ✔ Voor 23:30 besteld = morgen in huis!* ✔ Gratis verzending in NL en BE va. €25 ✔ Gratis ruilen en retour va. 30 euro ✔ Niet goed = Geld terug Verbergen